Articles

ביותר. השבח לאל, ותפילת ה' ושלום על שליח ה', משפחתו, חבריו ואל





אחריכיסא פיי הוא הפסוק הגדול ביותר בספר אללה נוסח הנביא עליו השלום)),: אין אלוהים אלא אלוהים חי ומתקיים אל תקח שנה אחת ואל ישן לו מה שבשמים ועל הארץ: מי יתערב עמו אלא ברשותו. הוא יודע מה ידיהם ומאחוריהם, ומקיף חלק מהידע שלו רק כרצונו הרחיב את כסאו, השמים והארץ, ולא עיוד הציל זה הקב"ה. [אל-בקרה:פסוק זה כיסא פסוק ארוך, שהוא הפסוק הגדול ביותר בספר ה', כללו משמעויות גדולות מנקודת איחוד ה' והוכחת ((שמותיו ותכונותיו, ואת כלליות הידע והיכולת שלו. , הקב"ה, על דברו, תהילה לו: אין אלוהים מלבד הוא, החי, המקיים אלבכרה זו משמעות המילה טאוויד: אין אל מלבד אלוהים. אלוהים, אין אלוהות אמיתית מלבדו, ואלוהים הוא האלוהות, ואלוהות היא דבקות, אז המשמעות של אין אל, כלומר: אין אל, והאלוהות פירושה האלוהות, כלומר אין אלוהות אמיתית. אלא אלוהים, והוא החי, הנצחי, החי שאינו מת, ואינו חוזר בתשובה. היא שנה, והיא נמנום, ואין שינה והיא למעלה מנמנום, למען שלמות חייו, אז אין שינה, ואין מוות, ואין נמנום, ואין חוסר תשומת לב, אלא הוא נמצא במלוא המרץ. של ידע, יכולת ותובנה לגבי תנאי המשרתיםאלוהים הוא האל היחיד, החי, המקיים [אלבקרה:] חיים שלמים שאינם סובלים ממחסור, חולשה, רשלנות, שינה, ישנוניות, מוות או מזיקים אחרים הוא הקים את השמים והקים את הארץ והקים הכל כמו שאמר כבודו: ובאותותיו הוא שהשמים והארץ עומדים בפקודתו [אלרום:כד משמע: הוא לא יושפע משנה, שהיא נמנום, שהיא שינה קלה, וגם לא שינה, שהיא שינה כבדה, ולכן הוא לא חווה חוסר תשומת לב, נמנום, שינה או מוות, אבל חייו שלמים. ואז אמר: שלו הוא מה שבשמים ומה שיש בארץ [אלבכרהמע: הוא הבעלים של הכל. הוא בעל השמים ומה שבתוכם כדור הארץ ומה יש בו, כמו שאמר הקב"ה ומרומם בסוף סורת אלמעידה: לה' שלטון השמים והארץ וכל אשר בהם, והוא על הכל, כך. הוא מסוגל לעשות הכל [אלמעידה: ואמר בפסוק אחר לבעל הארץ: בהם ובעל הכל הכל יכול





ואז הוא, תהילה לו, אמר: מי יכול להתערב עמו אלא ברשותו [אלבכרה: כלומר: איש אינו יכול להתערב בלי רשותו, תהילה לו. כוחו והווייתו, תהילה. להיות לו, ראוי להתפאר ולהתעלות, ולא להתקדם לפניו אלא ברשותו: אם מצוקת העם ביום התקומה תתגבר, היו המאמינים חוששים מאדם אביהם שיתערב עבורם עם אלוהים עד שיחליט. ביניהם, אז אדם מתנצל ואחר כך מפנה אותם אל נח, אז הם באים אל נח והוא מתנצל עליו השלום והברכה, ואומר: לך אל אברהם, ובאו אל אברהם, והוא מתנצל ואומר: לך אל. משה, והם באים אל משה, והוא מתנצל, וכל אחד אומר: הנשמה שלי היא הנשמה שלי, משה אומר להם: לכו אל ישוע, והם באים אל ישוע, והוא אומר: הנשמה שלי היא אני. לה שלום וברכות ה' עליו, ואז הוא מתקדם ומשתטח לפני אדונו ומשבח אותו בשבחים גדולים ומשבח אותו, תהילה לו, בשבחים, פותח לו, ואז נאמר לו. : הו מוחמד! הרם את ראשך ואמרת הוא שומע ותינתן לך ותתערב והוא יתערב ואז יתערב עליו שלום וברכות ה' בעם שישפוט ה' בינו וגו'. הקב"ה ישפוט בין עבדיו בהשתדלותו, ואז לאחר הגזירה ילכו אנשי גן עדן לגן עדן ואנשי גיהנום ילכו לגיהנום: צוות אחד בגן עדן והשני בלהבה. אלשורה: זוהוא עוצר את אנשי גן העדן ואינו נכנס בו עד שיתערב עליהם השלום וברכות כך הוא מתערב עבור אנשי גן העדן עד שיפתח להם את שעריו בהשתדלותו עליו השלום וברכות. הוא מתחנן לאדונו ומבקש מאדוניו שיסלח לו ויכניסו לגן עדן ויציל אותו מהגיהנום, והוא מבקש מאחיו להתפלל עבורו שאללה יסלח לו, אין בזה פסול, אלא על יום תחיית המתים לא יתקדם איש ללא רשותו, הנביאים ואחרים, אין איש יכול להתערב ללא רשותו  מי הוא זה, המתערב עמו אלא ברשותו [אלבכרה: הוא אומר: כיצד. מלאכים רבים בשמים אינם שרים בשום דבר אלא לאחר שהקב"ה מסמיך למי שבא לו כוכב: כ"וואמר הקב"ה: אל תתערב אלא למי שחיבק הנביאים: כ"ח].





ההשתדלות היא רק למי שמוצא חן בעיניו מדברי ה' וממעשיו, והם אנשי המונותאיזם והאמונה. הם אלה שעבורם מתערבים הנביאים. לגבי אנשי הפוליתאיזם, אין להם השתדלות, שכן אמר הקב"ה: השתדלות המתערבים לא תועיל להם [אלמודאתיר משתדל שיש לציית לו [גפיר: יח] הבלתי צודק: פירושו: הפוליתאיסטים, המשמעות של הבלתי צודקים, פירושו: הפוליתאיסטים. , והעוול אם הוא משתחרר הוא פוליתאיזם: אכן פוליתאיזם הוא עוול גדול [לוקמן: יג] אז משמעות דבריו, תהילה לו: מה לעוול לפוליתאיסטים: פירושו: [סולחסלחן. חבר קרוב הוא, ואין מתפללין להישמע [גפיר: יח] הפוליתאיסט אינו מרוויח מהשתדלות, ולא השליח עליו השלום ולא המאמינים יתערבו עבורו, אלא הוא. אין לו אלא האש ביום התקומה, אנו מחפשים מקלט באלוהים מזה, אבל ההשתדלות היא לאנשי המונותאיזם והאמונה והמונותאיסטים הסוררים. עמדתם של כל הכופרים ואחרים היא ש





פירוש עיית אל-כורסי עיאת אל-כורסי נחשב לפסוק הגדול ביותר בקוראן, ופסוקו של אל-כורסי התגלה במדינה בלילה. מראשיהם ברחו השדים מכים זה את זה עד שסיפרו. השטן על העניין, אז הוא ציווה עליהם לחקור, אז הם הגיעו למדינה, וגילו שזה התגלה. הפסוק המכובד ביותר בקוראן האציל הוא איאת אל-קורסי, והפירוש שלו הוא: הפסוק של הקב"ה: (אלוהים אין אל מלבד הוא, החי, הנצחי, הנצחאלוהים הכל יכול קרא לעצמו החי; דהיינו השאר שאינו מת, ונאמר חי; כי הוא מוציא דברים עם הוצאותיהם, ומעריך דברים לפי ערכיהם, והקיום הוא זה שאינו משתנה ולא נעלם, כמו אבן עבאס, ישמח ה' עמו, אמר, ואל-חסן אל- קיום הגדיר: הוא זה שאחראי על כל נפש על מה שהרוויחה; לגמול לה על עבודתה, שהרי הוא מודע לכך ודבר ממנו לא נסתר ממנו. שלמה עליו השלום רצה את כסא הבלקי, התפלל באומרו: (חיי קיום), והתחינה. של אנשי הים, כשהם חוששים מטביעה: (חי קייום אלוהים הכל יכול מנע מעצמו את הסונה; כלומר, נמנום בעיניים, ושינה; הוא זה שהנפש נעלמת אצלו ביחס לבני אדם, והמשמעות של זה היא; כי אלוהים אדירים לא המומים פגם, ולא היא שעמום המום בשום פנים] The Almighty של באומרו: (אליו משתייך מה הוא בשמים ואת כל אשר בם הארץ) וכי הוא. על ידי המלך, כי הוא האדון והריבון של הכל. אמר הקב"ה: (מי הוא זה שיכול להתערב עמו אלא ברשותו אלוהים הכל יכול הסמיך את הנביאים, המלאכים, הלוחמים. ותלמידי חכמים להתערב בעבור מי שקיבל עליהם השתדלות, כך הם מתערבים בעבור אלו שהתקבלו לגיהנוםאמר הקב"ה: ] בידם; כלומר העולם, ומה עומד מאחוריהם כלומר. העולם הבא, כפי שאמר מוג'אהיד; הפסוק מונע שאלוהים הכל יכול לדעת מה יש בעולם הזה ובעולם הבא. אמר הקב"ה: (ואין הם מבינים דבר מדעתו אלא במה שירצה  כלומר אין איש יודע דבר. חוץ ממה שה' רוצה שידע - כמו שאמר אל-חייד למשה עליו השלום - כשציפורה מנקר בים: (ידיעתי וידיעתך אינה מהכרת ה' אלא כשירדה ציפור זו מן הים) ...כמה מהם אמרו: כסאו ידיעתו, ומתוכו הקונטרס הכולל ידיעה, ואבן עבאס ואל-טברי נמנים על מחברי האמרה הזאת, ואמר אבן מסעוד יהי רצון ה'. בין כל שני רקיעים מסע של חמש מאות שנה, ובין רקיע שביעי לכסא חמש מאות שנה, ובין כסא לכסא חמש מאות שנה, ואחרים אמרו: כסאו; הכוונה לכוחו שבאמצעותו הוא מחזיק את השמים ואת הארץ, ומוג'אהיד אמר: השמים והארץ נמצאים בכס המלכות אך כטבעת השוכבת בארץ נטושה, וזה מעיד על גדולתו של אלוהים הכל יכול ועל גדולת בריותיו. .]





הוא לא רוצה אותו; כלומר, זה לא מכביד עליו, ונאמר שהוא מוריד במובן זה שהכביד אותי וסבלתי מזה קושי, והעליון הוא ההכרעה השולטת בדברים, והערבים נהגו לומר. : נעלה הוא פלוני; כלומר מתגבר)) ומכניע אותו, ונאמר: העליון הוא ממרומי המעמד והגורל, לא גובה המקום; אלוהים הכל יכול נקי מדעות קדומות, והגדול; כלומר, גדול בגורל, בסכנה ובכבוד סגולתה של איאת אל-קורסי ישנן סגולות רבות של איאת אל-קורסי, כולל הבאות שהשליח - יהי רצון תפילות ה' ושלום. אותו - נהג לקרוא את איאת אל-כורסי לאחר כל תפילה; היכן שהוא, יהי רצון ושלום ה', אמר: (מי שקורא עית אל((-כורסי אחרי כל תפילה כתובה, שום דבר לא ימנע ממנו להיכנס לגן עדן, מלבד המוות)) זה מגן על הקורא מעין הרע, כישוף, ומגע; כי אלוהים הכל יכול עשה את זה להגנה מפני השטן, ג'ין, מכשפים ושרלטנים, אז מי שקורא אותו בבוקר ה' הכול יכול שומר אותו עד הערב, ומי שקורא אותו בערב אלוהים הכול יכול שומר אותו עד הבוקר. ששליח האלוהים - יהי רצון ושלום אלוהים - נהג לדקלם אותו לפני השינה; לגרש שדים. הוא הכיל כמה מהשמות היפים ביותר של אלוהים, וביניהם הוא השם הגדול ביותר של אלוהים, שאם הוא נקרא, הוא עונה. שפט ביניהם, שהרי(( זו השתדלות כללית במשפט בין בני אדם, הנביא עליו השלום, משתדל שישפטו ביניהם, וה' דן ביניהם, כבודו, במשפט צדקתו, המרומם, המלכותי, כפי שהוזכר קודם לכן.





ואז הוא, תהילה לו, אמר: הוא יודע מה לפניהם ומה מאחוריהם [אלבקרה: אכן, אלוהים הוא כל-יודע את כל הדברים [אל-ענפל: והכי הרבה. אמר גבוה: ואין הם מקיפים דבר מדעתו אלא מה שירצה, ולכן אין הם מקיפים דבר מדעתו אלא במה שהראה להם. מתו על זה ומה )שלהם בעולם הבא, הוא יודע הכל. תהילה לו, אמר העליון: כדי שתדעו כי ה' מסוגל לעשות הכל, וכי הקב"ה הקיף הכל בכל דבר, [אל-עלם: הוא אומר כאן: הוא יודע מה ביניהם. ידיים ומ(ה שמאחוריהם, ואין הם מבינים דבר מדעתו אלא במה שירצה, הוא מראה להם.





אחר כך אמר: כסאו מקיף את השמים ואת הארץ [אלבכרה: אלכורסי: יצור גדול מעל הרקיע השביעי מלבד כס המלכות אמר אבן עבאס: זה מקום הרגליים, רגליהם של האדון. כי הכסא נקרא כסא, והראשון הידוע הוא שהוא יצור אדיר מעל הרקיע השביעי, מלבד הכסא, שהוא כסא כלומר מעליו אלוהים, הנזכר בדברו, תהילה לו: החסד הוא מעל הכסא [תהה: ה'] ובאמרו יתנשא "אכן אדונך אלוקיך" הוא ברא את השמים ואת הארץ בשישה ימים, ואז פנה. על הכסא [מנהג: בשבעה מקומות בספר ה', אמר העולה על, יצור גדול לקח בריות, גג, אמר הקב"ה: מחזיק את כסא אדונך מעליהם באותו יום שמונה. אל-חקה: יז] פירושו: יום התחייה.





וגם שמירתם לא מכשילה אותו (אלבכרה: כלומר: ה' לא מכביד עליו ולא מכביד עליו, ולא מקשה עליו לשמור על הנבראים. כי הוא מסוגל להכל, ומשום כך אמר, כבודו,: ושמירתם אינה מתעלפת (אלבכרה) כלומר: אינו מעמיס עליו, ואינו מכביד עליו, ואינו עושה זאת. קשה לו, אלא הוא מסוגל לעשות את כל הדברים.





והוא המרומם, הגדול [אלבכרה: הוא מרומם, ויש לו כבוד וזכות, לכן הוא הדבר הטוב והמכובד ביותר , כי יש לו השעבוד והסמכות הנעלים, הכבוד הרם. ויעודה מראש, והמקום הרםמעל הכסא, אמר העליון: אז הדין שייך לאל, העליון, הגדול [גפיר: יב] והעליון אמר כאן: והוא הקב"ה [אל- בקרה: העליון הוא מעל כל יצירתו, הכל יכול, הכול יכול, הסולטאן, זה הנפטר מעבדיו כרצונו, והוא הגדול, שאינו גדול ממנו.





לפסוק הגדול הזה יש את התכונות הגדולות הללו, ולכן הוא הפך לפסוק הטוב ביותר בספר ה', ולפסוק הגדול ביותר בספר ה'. כי זה כלל את המשמעויות הגדולות והתיאורים הגדולים האלה של האדון  ושהוא החי והמתקיים, ושאין אל מלבדו, ושהוא חיים שלמים ללא שנה או שינה, ושהוא הבעלים. של הכל, והוא היודע של הכל, והוא אינו רוצה לשמור על בריותיו ולא קשה לו לעשות זאת, אלא, הוא הכל יכול על כל הדברים, וכי כסאו מקיף את השמים ואת ה. אדמה, ושאין איש יכול להתערב עמו אלא ברשותו לשלמות כוחו ושלמות גדולתו, ושהוא העליון, המרומם המוחלט, כמו שיא העצמי, נשגבות הדיכוי. וסמכות, רוממות הכבוד והגורל, והוא הגדול שאין יותר גדול ממנו. הוא הכל יכול מעל עבדיו [אל-ענעם: והוא זה שאומר: אלוהים הוא מעל הכל. חזק על כל הדברים [אל-כף: על ידי זה כל מאמין וכל מאמין יודע את גדולתו של הפסוק הזה ושהוא פסוק גדול המכיל תכונות גדולות, ועל כך הוא הפך לפסוק הגדול ביותר בספר האלוהים  בטקסט של הנביא מוחמד עליו השלום והברכה, ואלוהים הוא הנותן של הצלחה.





מגיש: אלוהים הוא שומר ההצלחה, שאלוהים יגמול לך1). השבח לאל ריבונו של עולם, ותפילות ושלום על מוחמד נביאנו, ועל כל בני משפחתו וחבריו, ואני מעיד שאין אל מלבד אלוהים לבדו, שאין לו פרטנר, ומוחמד הוא. משרתו ושליח





הוא אומר) אין אלהים אלא אלהים חי ומתקיים אל תקח שנה אחת ואל תישן לו מה שבשמים ובארץ: מי יתערב 2 ) עמו אלא ברשותו יודע מה ביניהם ומאחוריהם ויקיף כמה. מהידע שלו רק כרצונו הרחיב את כסאו, את השמים ואת הארץ, ולא עיודה הוא שמר עליהם, והוא העליון, הגדול (אלבכרה)





השייח' עבדול רחמן בן סעדי אמר: הפסוק האצילי הזה הוא הגדול, הטוב והחשוב מבין פסוקי הקוראן, בגלל מה שהוא מכיל בעניינים גדולים ובתכונות אצילות. אה].





זה נקרא איאת אל-קורסי כדי להזכיר את הכיסא שבו.





אמירתו: {אלוהים אין אל מלבד הוא, החי, המקיים} היא אמירה שהוא האחד הייחודי באלוהי לכל הברואים, ו  3) החי בעצמו, שאינו מת לעולם, השומר של אחרים, ומשלמות חייו וסיבולתו הוא שאינו לוקח שנה ולא ישן, והסונה   היא סחיה נמנום מוסלמי, ובסחיה נמנום מוסלמי, מהחדית' של אבו מוסא, אמר: השליח. של הקב"ה - יהי רצון ושלום ה' - דיבר אלינו חמש מילים, ואמר: "הקב"ה - האדיר והנשגב - אינו ישן ואינו צריך לישון. מעטה האור שלו, אילו היה מסיר אותו, היה מסיר אותו. שרפו את תפארת פניו אל מה שהגיעה ראייתו מבריאתו"





אומר:) לו מה שבשמים ובארץ (אלבכרה:), אמור כי עבדי כל אחד, ובמלכותו, ותחת דיכוי ורשותן האומר כי 4 ) בשמים וגם בארץ. אבל בוא עבד רחמן * הבטיח לי אושהם חוץ מ* וכולם יבואו ביום התקומה בנפרד (מרים:





ואמרו: {מי יכול להתערב עמו אלא ברשותו?} [אלבכרה: זה מגדולתו, מלכותו וגאוותו - הקב"ה - שאין איש מעז להתערב עמו בלי. רשותו, כפי שאמר הוא, העליון: מפחדו, ירחמו (אלענביה: כ"ח).





ואמר: "וכמה מלאכים בשמים. השתדלותם לא תועיל אלא לאחר שניתן רשות ה'" [שאלם כ"ו, כ"ו].





ובחדית הארוכה של ההשתדלות אמר - עליו ה' תפילת ה' ושלום -: "ואז הלכתי ובאתי מתחת לכסא והשתטחתי5) אל אדוני, אז יפתח לי הקב"ה מתהילתו וישלל אותו משהו. שלא פתח לאיש לפני, אז ייאמר: הו מחמד, הרם את ראשך, בקש, והשתדל על]





ואומר:) יודע מה ביניהם ומאחוריהם (, הוכחה מתדרכת ידיעתו על כל הישויות, עבר, הווה ועתיד, כגון אמירת בשורה הקב"ה על המלאכים) ונטנסל אלא בפקודת אדונך יש בין ידינו ו. מאחורי ובין זה למה שנשכח אדונך (מרי:





ויאמר: "ואין הם מבינים דבר מדעתו אלא במה שירצה" אמר אבן קת'ר: דהיינו, אין איש לומד ידיעת ה' דבר אלא במה שהודיע ​​לו ה' אלקיך, ואפשר שהם אינם יודעים דבר מה הכוונה. תכונותיו ידועות להם רק ע"י הקב"ה, כגון אמרו: "ולא יקיפוהו בדעת" [תח"א:]





אמרו: {כסאו מקיף את השמים והארץ}, סיפר אל-חכים באל-מוסדרק מהחדית של אבן עבאס - יהי רצון ה' בו -6) שאמר: "הכסא הוא מקום הרגליים. והכסא לא נמדד על ידי איש" וזה מעיד על שלמות גדלות ה' ועצמת כוחו. כך היה המקרה של הכסא, שהוא מקיף את השמים ואת הארץ לגדולתם והארץ. גדולתם של אלה שבהם, אז מה דעתך על כס המלכות, שהוא גדול יותר מהכס





אמר אלתהווי: הכסא והכסא הם אמת. אמר אבן אבי אלעז אלחנאפי: הכסא הוא מיטה שרגליים נשואות על ידי המלאכים, והיא כמו כיפה על העולם[6], וזהו. היא תקרת היצורים. עבדאללה בן רוואחה אמר:





מלאכי האל מאסומנה7)]





אבו דאוד סיפר בסונאן שלו מהחדית' של ג'אבר בן עבדאללה שהנביא - יהי תפילות ה' ושלום עליו - אמר: "הוא נתן לי רשות לספר מאחד ממלאכי אלוהים מנושאי כס המלכות. תנוך אוזנו לכתפו הוא מרחק של שבע מאות שנה





ואמרו: {והשמרתם אינה מכשילה אותו, והוא העליון, הגדול}, כלומר: אינו מכביד עליו, ואינו דואג לשמירת השמים  והארץ, ומי שהוא. בהם, וביניהם. יצורים, העליון בגורלו על שלמות תכונותיו, הגדול, שגדולתו מפחיתה את עוצמתם של העריצים, ואפם של מלכי קהיר מתמעטים בהיבט הוד מלכותו.





בין היתרונות של הפסוק האציל8)י:





ראשית: זה הפסוק הגדול ביותר בקוראן, ויש הרבה טקסטים על סגולותיו. מוסלמי סיפר בסחיה שלו מהחדית' של עובי בן כעב - ישמח ה' עמו. אמר: השליח של אמר הקב"ה - תפילת ה' ושלום עליו - אבו אלמונדיר, אתה יודע איזה פסוק מספר ה'? אתה גדול יותר? אמר: אמרתי: ה' ושליחו יודעים הכי טוב. אמר: הו אבו אל-מונדיר, איזה פסוק בספר אלוהים איתך הוא גדול יותר? אמרתי: (אלוהים, אין אל מלבד הוא, החי, המתקיים), הוא אמר: היכה אותי בחזה ואמר: יברך אותך הידע, אבא אלמונדיר 9)]





אל-בוכרי סיפר בסחיה שלו מהחדית' של אבו חוריירה - שיהיה אלוהים מרוצה ממנו - אמר: "שליח האלוהים - יהי רצון תפילות ה' ושלום עליו - הפקיד בי את שמירת זכת הרמדאן, ולכן הוא בא אליי והתחלתי להאיץ באוכל, אז לקחתי ואמרתי: אעלה אותך לשליח ה' - יברך אותו ה' ויתן לו שלום. הוא הזכיר את החדית'.. אמר: אם תלכי לישון, תקראו. איאת אל-קורסי, אלוהים ישמור עליך מאלוהים, ושטן לא יתקרב אליך עד הבוקר.





עצמת ריבונותו של אלוהים, מלכותו, הוד מלכותו, כבודו, גדולתו, גאוותו ותפארתו על כל בריותיו, ותפארתו.





כסאו הוא השמים והארץ.





10. פסוק זה לבדו הוא אמונה מקיפה בשם האל ותכונותיו, כולל כל השמים השמימיים.





תכונות מהגבוהות ביותר, יש לו הרבה חדית'ים על הנביא מוחמד (ששלום וברכות ה' עליו ושלומו) בתשוקה ל





 אתרק, אזל הזמן, ואדם אומר את זה בבוקר ובערב, כשהוא ישן, ואחרי התפילות.





אני מאחל לקורא חיים מאושרים ואמונה איתנה.





ה' ישמור עליו מלפניו ומאחוריו, ומימין לו.





ובצפון ומעליו.





וכתב את זה





מג'יד בן סולימאן





majed.alrassi@gmail.com





00966505906761





הפניות מדעיות למי שרוצה עוד ועוד תועלת - המתפרסמות באתר "הדת הצלולה".





religion-clear-www.saaid.net/The





1. הקיטה הקדושה - הקוראן





2. הפשטה קצרה של הקטה הקדושה - הקוראן





3. למה אלוהים ברא אותנו?





4. סיפורו של אדם אבינו בקוראן





5. סיפור ישו מהעריסה ועד הארץ





6. סיפור התעלותו של הנביא הגדול, המשיח, ישוע, בן מרים, לשמים





7. ה משיח לא? - "שלושים הפסקות מדעיות והגיוניות, עבור אינטלקטואלים ואינטלקטואלים בלבד."





8. ארבעים הוכחות לפסולות תורת ירושת החטא ותורת צליבתו של ישו - "ארבעים הפסקות מדעיות והגיוניות,





לאנשי רוח ואינטלקטואלים בלבד »





9. האבולוציות וההתפתחויות החינוכיות שהתרחשו למסר של ישוע לאחר שהועלה במשך כמה מאות שנים





10. ההוכחה לחקירת דת אליסה לאחר שהועלתה לשמים





11. היי דוקטור....אל תעליב את האיסלאם





12. דיאלוג מדעי שקט עם כמרים





13. המוקה של האסלאם מהטרור





14. למי ראוי להעריץ אותו





15. הנבואות המדהימות של מוחמד בתנ"ך



Recent Posts

סיפורו של הנביא הגדול ...

סיפורו של הנביא הגדול ישוע המשיח, בנה של מרים, הועלה לגן עדן וניצל מפגיעה

סגידה לאלוהים ולדברים ...

סגידה לאלוהים ולדברים שצריכים להיעשות

הזכויות של מוסלמי על ...

הזכויות של מוסלמי על פני מוסלמי הן שש