Articles

איך להתפלל לנביא, שה' יברך אותו ויעניק לו שלוםהיג'רי





שאלה: כמו כן הנה שאלה שבה אתה אומר: אני משנן אמירה מהשליח עליו השלום: כל1420/1330 המתפלל עלי תפילה אחת, יברך אותו ה' עשר פעמים - יברך אותו ה' - האם תהא תפילה זו. על הנביא עליו השלום, כפי שהוא בתפילת אברהם, או האם יש דרך אחרת וכיצד אחרים, שאללה יגמול לך בטוב.





התשובה: זוהי מיטב תפילת אברהם, אם מוזכרת עליו השלום, הוא אומר: (אוי אלוהים, ברוך את מחמד ומשפחת מחמד כפי שהתפללת למשפחת אברהם וברוך את מחמד והמשפחה. של מחמד כפי שברכת את משפחת אברהם בעולמות שאתה חמיד ותפארת), זה טיפוס.





או הוא אומר: (אוי אלוהים, ברוך את מחמד ואת משפחת מחמד כפי שהתפללת לאברהם ולמשפחת אברהם שאתה ראוי לשבח ולפאר.





סוג שלישי: (הוי אלוהים, ברוך את מחמד עבדך ושליחך, כפי שהתפללת לאברהם, וברוך את מחמד ומשפחת מחמד, כפי שברכת את אברהם ואת משפחת אברהם, כי אתה ראוי לשבח ולתפארת).





טיפוס אחר: (הוי אלוהים, ברך את מחמד ונשותיו וצאצאיו כפי שהתפללת למשפחת אברהם, וברוך את מחמד ונשותיו וצאצאיו כפי שברכת את משפחת אברהם שאתה ראוי לשבח ולתפארת). שלום וברכות על שליח ה', די בשבח ה'. ברכות ה' ושלום על שליח ה' כשהוא מוזכר.





וכך, לאחר השלמת הקריאה לתפילה, אם המואזין נותן את הקריאה לתפילה, הוא מתפלל לנביא עליו השלום, ואז אומר: אלוהים, הקריאה המושלמת הזו והתפילה המבוססת, תן למוחמד את האמצעים סגולה, ותעלה אותו לתפקיד משבח שהבטחת לו שלא תפר את המינוי., כמו שאומר אז המואזין: אלוהים, ברוך וברוך את שליח ה', או שהוא מביא את תפילת אברהם ואז אומר:





 הו אלוהים, אדון הקריאה המושלמת הזו והתפילה המבוססת, תן למוחמד את האמצעים והסגולה, והעלה אותו לתחנה המהוללת שהבטחת. מסופר ע"י אלבוכרי בסחיה. המועד המיועד, ובחדית': מי שיהיה. אומר כשהוא שומע את הקריאה השתדלותי תהיה מותרת לו ביום התקומה, בגן עדן זה מתאים רק לאחד ממשרתי ה', ואני מקווה שאני הוא, למי שמבקש את האמצעים לי, תינתן לו השתדלות.





אז זה מה שנקבע למאמין: למואזין ולאלו השומעים את הקריאה לתפילה, למואזין, השומע, התושב, ומי ששומע את האיקאמאה אומרים את הזיכרון הזה, קורא לנביא, שלום וברכה. עליו, בתפילת אברהם או באמירה: אלוהים, ברוך את שליח ה', ואז אמור: סגולה והעלה אותו לתחנה משבחת שהבטחת לו שלא תפספס את המינוי), יש אנשים שאומרים: (ו. המדרגה הגבוהה)





 שהיא מה שבדרגה הגבוהה מה שבמסופר, המדרגה הגבוהה היא האמצעי זהה היא אותה המדרגה בשמים היא גבוהה גדולה, אם יאמר: מחמד נתן את האמצעים. למה שצריך (ובדרגה גבוהה); מכיוון שהרמה הנשגבת היא האמצעי, היא אותה אחריות, ואין לה שום אזכור בחדית' (הדרגה הגבוהה), (אוי אלוהים, ברוך את מוחמד ומשפחתו של מוחמד) יש מישהו שאמר לי שהתפילה שלי על שליח האלוהים אינה שלמה. שאלוהים יגמול לך בטוב. האם סיפרת לנו על הדרך הטובה ביותר להתפלל עבור המאסטר של יצירה





התפילה על הנביא, תפילת ה' ושלום עליו, היא אחת מהקרבות הגדולות וממעשי הציות הגדולים שהחוק ציווה, והיא אחת התחנונים המועילים ביותר של עבד עבורו בעולם הזה ובעולם הזה. להלן, וזו אחת הדרישות והשלמות של אהבתו, יהי רצון שתפילות ה' ושלום עליו, התפארתו, יראת שמים והגשמת זכותו.





באשר לדרך הטובה ביותר להתפלל עבור אדון הבריאה, יהי רצון תפילות ה' ושלום עליו; בעניין זה הוזכרו מספר נוסחאות תקפות, אותן ניתן לעיין בספר: תיאור תפילת הנביא, יברך אותו ה' ויתן לו שלום, מאת המלומד אל-אלבני - ירחם ה' עליו- (עמ' מהדורת ספריית אל-מערף בריאד). חבריו - יהי רצון ה' בשניהם - כששאלו אותו כיצד להתפלל עבורו, יהי רצון ושלום ה' עליו, והם:





הנוסחה הראשונה: הוי אלוהים, ברוך את מחמד ואת משפחת מחמד, כמו שברך את אברהם ואת משפחת אברהם. אתה שפיר ומפואר. הו אלוהים, ברך את מוחמד ואת משפחתו של מוחמד, כפי שבירך את איברהים ואת משפחת איברהים. אתה שפיר ומפואר. מסופר על ידי אל-בוכרי (ומוסלמי, מתוך החדית' של קב בן עוג'רה - יהי רצון שאלוהים יהיה מרוצה ממנו.





והנוסח השני: אלוהים, ברך את מחמד ואת נשותיו ואת זרעו, כמו שבירך את משפחת אברהם, וברכת את מחמד, את נשותיו ואת צאצאיו, כמו שבירך את משפחת אברהם; אתה שפיר ומפואר. מסופר על ידי אל-בוכרי  ומוסלמי (מתוך החדית' של אבו-חומאיד אל-סעדי - ישמח אלוהים ממנו. והוא, עליו השלום והברכה, בוחר רק במכובד ובטוב ביותר.





ראו: ראודאת אל-טליבין מאת אל-נואוי (פת אל-בארי מאת אבן חג'ר), ו"תיאור תפילת הנביא, יהי רצון תפילות אלוהים עליו השלום" מאת אל- אלבני (עמ'), "אל-מסוואה אל-פיח אל-כוויתי").





עדיף לגוון בין הנוסחאות הללו שהוזכרו - לבוא עם זה לפעמים ואחרות בזמנים אחרים -; בעקבות הסונה והשריעה, כדי שההכרח באחת הנוסחאות לא יביא לנטישת יתר המבוססים, ובגלל היתרונות הרבים האחרים שלא ניתן להשיג בהתמדה באחת הנוסחאות ללא השנייה.





עם זאת, יש לציין כי אין לשלב ולהרכיב מילים אלו כך שיצאו בצורה אחת, קבוצה מהן. אלא, זה מנוגד לסונה; כפי שהחליטה קבוצת חוקרים.





ראו: מג'מו אל-פתאווה מאת אבן תימיה  ו"ג'לא אל-אפהאם" מאת אבן אל-קאים (עמ'), ו"קוואיד אבן רג'ב". " (עמ'), ו"אל-שארח אל-מומטי" מאת אבן אותימין).





וכל זה אם זה בתפילה עבורו, יהי רצון ה' ושלום עליו, לאחר התשחוד בתפילה.





אשר לברכותיך עליו, יהי רצון ושלום ה' עליו, בצורה: (אוי אלוהים, ברוך את מוחמד ומשפחת מוחמד) מחוץ לתפילה; אם התכוון חברך שזו נוסחה לא שלמה מהפרשיות השלמות, הרי זה נכון. אבל אם התכוון שהיא לא תואמת והתפילה על השליח לא מתקיימת. , אז זה לא ככה. אדרבה, מדובר בתפילה על הנביא, תפילת ה' ושלום עליו, שנוסחתו נכונה ומובילה לנדרש, ועדיין אומרים אנשי הדעת כי: הוה, ברוך מחמד, או: תפילת ה'. ויהי עליו השלום וכו'; העניין רחב ברוך השם.





אלחאפיז אבן חג'ר "פת אל בארי" קבע: שרוב החוקרים סבורים: די בכל מילה שמבצעת את מטרת התפילה עליה, אבל בתוך התפילה; יש להסתפק באמירה הנזכרת, ולא לגרוע ממנה כאמצעי זהירות לשונה ולדת, ובהתאם למה שנאמר ממנו עליו השלום והברכה.





עוד מצויין בנוסחה זו שהיא מוגבלת לתפילה ולא לשלום, והקב"ה ציווה עלינו לשלב תפילה ושלום עליו, ואמר: הקב"ה ומלאכיו מתפללים לנביא  הוי מאמינים בו. אותם והצדדים להם.





החוקרים קבעו שמקרוה לאדם לזכור תמיד את התפילה ללא הברכה, או להזכיר תמיד את השלום ללא התפילה





הנוסחה הטובה ביותר להתפלל על הנביא... שמקלה על מצוקה ומסירה דאגות





יום ראשון/נובמברצורת התפילה הטובה ביותר





הנוסחה הטובה ביותר להתפלל לנביא





מוחמד סברי עבד אל רחים





הנוסחה הטובה ביותר להתפלל על הנביא, וישנן נוסחאות רבות לגבי תפילה עבור הנביא מוחמד - יהי רצון ושלום ה'. ה' הכל יכול בספרו היקר ציווה על עבדיו הנאמנים להתפלל על נביאו מוחמד, יהי רצון ה'. ויהי עליו השלום, ותשבחותיו אמרו: "אלוהים ומלאכיו מתפללים על הנביא, מאמינים, התפללו עליו והעניקו שלום" (אל אחזב).





הנוסחה הטובה ביותר להתפלל לנביא





ישנן מספר גרסאות לתפילתו של הנביא מוחמד עליו השלום, המדענים אמרו שהטובה ביותר היא תפילת אלאברהמה: "אוי אלוהים, יברך את מוחמד ומוחמד, בתור האבראהים המקוריים, עלי איברהים, אתה חמד מג'יד, אלוהים יברך את מוחמד. ומחמד כפי שברכת את אברהם ואת משפחת אברהם, אתה ראוי לשבח ולפאר.





תפילה לוהטת לשחרור הכרוב:





"תפילת האש", "אל-תזיה", "אל-תפריח" או "אלקורטובי" הם כולם שמות לאותה נוסחה של צורות התפילה על הנביא, יהי רצון ושלום ה'. כינתה תפילת "טארפיג'י" בשל ההקלה האינטנסיבית של אלו שהתמידו בה. היא נקראה גם תפילת "קורטובי" על שם האימאם אל-קורטובי, ולבסוף היא כונתה תפילת ה"לוהטת" בהשוואה למהירותה. השפעה והגשמת מה שנדרש מברכתה באש במהירות תנועתה.





תפילת האש היא לא השתחוות ולא השתטחות, אלא היא צורת תפילה לנביא מוחמד, עליו ה' תפילת ה' ושלום, שבה אומר המתפלל: "אלוהים, התפלל תפילה שלמה ותן שלום שלם נביא שבזכותו נמסים קשרים, מצוקה מוקלת, צרכים מתמלאים ומשאלות ומשאלות מושגות על ידו". בימים האחרונים, והעננים יורדים גשם בפניו הקדושות ובמשפחתו". נוסחאות רבות הוזכרו, אבל זו הנוסחה שלמדו רבים מהשייח'ים





זו הנוסחה שאיתה מתפלל המשרת כאשר יש לו ויכוח עם אלוהים בכל מספר שהוא יכול, ואם הוא רוצה לעבוד עם אותו מספר כמו שעשו המלומדים והשייח'ים, הוא חוזר על זה ". המתפלל חוזר על כך בתפילה לנביא, שה' יברך אותו ויעניק לו שלום, "ארבעת אלפים ארבע מאות ארבעים וארבע פעמים." אין עלייה או ירידה במספר הזה.





תפילה זו הוזכרה בספרי התפילות ובספרי תחנונים, וקיבלו אותה חכמים באישור, ואין צורך לחזור על תפילה זו במקביל, ומותר ליותר מאדם אחד להשתתף בביצועה. בצורה הנ"ל. דהיקר, ולכן מותר לשלב או להבדיל.





ולא הוזכר בספר ה' שאוסר נוסח תפילה זו, אלא להיפך, הוזכר בפסוקים הזכות המוחלטת להתפלל על הנביא, תפילת ה' ושלום עליו, באופן מוחלט. באופן, כפי שבא באמירתו האצילית: "אכן, אלוהים ומלאכיו מתפללים לנביא, הו התפללת והתפללת." [אל אחזב: 56], האדיר, הרחמן, לא הגביל אותנו נוסחה ספציפית ואסרה עלינו נוסחה אחרת.





וכן הנזכר בסונ"ה בפירושי המפרשים דיבור מותר להזכיר פולחן, ובלבד שלא יפר את ההלכה, כנאמר בחדי"ת: מרבע"פ בן רפי גלאוקומטוס אמר: "היינו ימים מתפללים מאחור. הנביא עליו השלום, וכשהרים את ראשו אמר רקח: אללה מקשיב לאלה המשבחים אותו. איש מאחוריו אמר: אדוננו, לך תשבחה, הרבה שבחים טובים ומבורכים, אז כשסיים אמר: מה? הוא אמר: אני. הוא אמר: ראיתי שלושים ושניים מלאכים מתחילים אותו, ואחד מהם כותב את זה ראשון." מסופר על ידי אלבוכרי.





ברכות מועדפות על הנביא





שייח' אואידה עותמאן, מנהל הפתווה האוראלית ונאמן הפתווה בדאר אל איפטא, אישר שהחדית' "אני מתפלל את כל התפילות שלי", הוא אמר: "הדאגה שלך מספיקה", הוא קריינות קולית. באל-מוסנאד. ואל-ביהאקי באל-שעב).





הוא אמר "עוודה" במהלך פגישה עם התוכנית "אנשי פאטוואס" שיחת סנאד: ספר לנו בן יחיא הסודי, אני קוסיאבה, ואבו נעים, סיפר לנו סופיאן, עבדאללה, לטפיל אבן אבי בין עקב, מהעקב אבי בין. , אמרתי: «הו שליחו של אללה, אני מתפלל הרבה בשבילך, אז כמה מהתפילה שלי אני צריך לתת לך? הוא, ה' יתברך וייתן לו שלום, אמר: "מה שתרצה". אמרתי: רבע. הוא אמר: "מה שאתה רוצה, ואם אתה עושה יותר, זה עדיף לך." אמרתי: שלישי. הוא אמר: "מה שאתה רוצה,





ואם אתה עושה יותר, זה עדיף לך." אמרתי: חצי. הוא אמר: "מה שאתה רוצה, ואם אתה עושה יותר, זה עדיף לך." אמרתי: שני שליש. הוא אמר: "מה שאתה רוצה, ואם אתה עושה יותר, זה עדיף לך." אמרתי: אני עושה את כל התפילות שלי. הוא אמר: "דאגותיך יטופלו, וחטאיך יסלחו".





הוא הסביר שמשמעות התפילה כאן היא "תחינה". אם אדם עושה זמן שבו הוא מתפלל על הנביא - יהי רצון ושלום ה' עליו - הרבה, אז אלוהים - הגדול והכל יכול - יגמול לו. על כך, והמעשה הטוב דומה לו עשר פעמים, לאין ספור זיכויים, אומר הנביא - יברך אותו ה' ויתן לו שלום. אמר הנביא עליו השלום: "אז יטופל דאגותיך. של וחטאיך יסלחו." אם יותר מתפילה עליו - עליו השלום -.





הוא הזהיר שהחדית' הזה לא שולל את העובדה שאדם קורא לאדונו ומבקש ממנו את כל ענייניו בתחנונים לגיטימיים, ושהוא מתפלל הרבה על הנביא, יברך אותו ה' ויעניק לו שלום, אז הוא משלב את שני הדברים.





סגולת שליחת ברכות על הנביא עליו השלום והברכה:





בסמכות עומר אמר שמעתי את שליח ה' - עליו ה' ושלום - אומר: "אם תשמעו את המואזין, תגידו כדבריו, והתפללו עבורי, על מי שמתפלל עלי. פעם אחת, שאלוהים יברך אותו עשר פעמים, ואז תשאל אותיואסילה, כי זה מקום בגן העדן שמתאים רק לאחד ממשרתי אלוהים, ואני מקווה שאהיה הוא. הוא, יהי רצון ושלום ה', אמר: "כל המתפלל עלי עשר פעמים בבוקר ועשר פעמים בערב, השתדלותי תגיע אליו". והוא - יהי רצון ושלום אלוהים - אמר: "מי ששולח עלי ברכות פעם אחת, יברך אותו ה' עשר פעמים." [דווח על ידי מוסלמי, אחמד והשלושה].





בסמכותו של עבד אלרחמן בן אוף אמר: באתי אל הנביא בעודו משתטח, והוא השתטח זמן רב. אמר: "גבריאל בא אלי ואמר: המברך אותך, אני מתפלל. עבורו, ומי שמברך אותך, אני מצדיע לו, ומשתטח תודה לאל." [מסופר על ידי אל-חכים, אחמד ואל-ג'דמי.





בסמכותו של יעקב בן זייד בן טלחא אלתימי אמר: שליח ה' - עליו ה' תפילת ה' ושלום - אמר: "בא אלי אדוני ואמר: אין עבד מתפלל. תפילה בשבילך אלא שאלוהים יברך אותו עשר פעמים." אז קם אליו אדם ואמר: הו שליח אלוהים, חצי מהתחנונים שלי. בשבילך! אמר: "אם תרצו." אמר: האם לא אעשה שליש מתחנוני! אמר: {אם תרצה}. אמר: האם לא אעשה את כל תחנוני? אמר: {אז יספיק לך אלוהים לדאגות העולם הזה והעולם הבא.} [מסופר על ידי אל-ג'הדהמי.





בסמכותו של עבדאללה בן מסעוד, בסמכותו של הנביא, יהי רצון ושלום אלוהים, הוא אמר: "לאלוהים יש מלאכים הנוסעים איתי מהעם שלי". והוא, יהי רצון ה' ושלום עליו, אמר: "כל המתפלל עלי אחת, יברך אותו ה' בעשר תפילות, עשרה חטאים יוסרו ממנו ויעלו לו





 עשר מעלות" [מסופר על ידי אחמד ו אל-בוכרי באל-עדב אל-מופראד, אן-נסעי ואל-חכים]. ובסמכותו של אבן מסעוד, עם שרשרת שידור הניתנת למעקב עד הנביא: "האנשים הקרובים אליי ביום התקומה הם אלה שיתפללו עלי הכי הרבה" [תירמידי סיפר וחסן גריב סיפר אבן. היבאן].





בסמכותו של ג'אבר בן עבדאללה, אמר: הנביא - יהי רצון ושלום ה' - אמר: "מי שיגיד בשומע הקריאה 'אוי אלוהים, אדון הקריאה המושלמת הזו והתפילה המבוססת, העניק למוחמד. האמצעים והסגולה, ולהעלותו לתחנה המהוללת שהבטחת לו', יורשה להתערב עבורו ביום התקומה." [סיפר בוכרי נכון].





האשים את מי שאינו מתפלל לנביא:





בסמכותו של אבו חוריירה אמר: שליח ה' - עליו ה' ושלום - אמר: "למרות אפו של אדם שהוזכר אליו, הוא לא התפלל עבורי, למרות אפו של אדם שנכנס לרמדאן ולאחר מכן התרחק לפני שסלחו לו, ולמרות אפו של אדם שהבין את הוריו כשהיה זקן, הם לא נכנסו לו לגן העדן." אמר עבדול רחמן והוא אחד מהמספרים של החדית', ועבד אלרחמן בן אישאק, ואני חושב שאמר: {או אחד מהם} [מסופר על ידי אל-תירמידי ואל-בצר. אל-אלבני אמר בסחיה אל-תרמידי, זה טוב ואותנטי .





ובסמכות עלי בן אבי טאליב, בסמכותו, שאמר: "הקמצן הוא כל הקמצנות שהזכרתי לו, והוא לא התפ





 



Recent Posts

סיפורו של הנביא הגדול ...

סיפורו של הנביא הגדול ישוע המשיח, בנה של מרים, הועלה לגן עדן וניצל מפגיעה

סגידה לאלוהים ולדברים ...

סגידה לאלוהים ולדברים שצריכים להיעשות

הזכויות של מוסלמי על ...

הזכויות של מוסלמי על פני מוסלמי הן שש