Articles

 





 





סגידה לאלוהים ולדברים שצריכים להיעשות





השבח לאל, אנו משבחים אותו, אנו מבקשים את עזרתו, אנו מבקשים את סליחתו, וחוזרים אליו, ומבקשים מקלט באלוהים מפני הרעות של עצמנו ומרעות מעשינו. מי שאלוהים מנחה, ישנו. אין להטעות אותו, ומי שמטעה, אין לו מדריך





. האומה, תפילת ה' ושלום עליו ועל כל בני משפחתו וחבריו.מאמינים, יראו את ה' - העליון - כי מי שירא את ה' יגן עליו וידריך אותו למיטב ענייניו הדתיים והעולמיים.מציאת הבריאה בכוונה ותכלית יצירת אלתגלין ידיעת ה' - הקב"ה - עובדת, וידע מנחה בדברי ה' - הקב"ה  הקב"ה שברא שבעה רקיעים וארץ כמו יורד בסדר ביניהם לדעת. שאלוהים על כל הדברים ושאלוהים שם לב לכל דבר ([אלטלק: והראיה לפולחן היא אמירת אללה - העליון  "ובראתי את הג'ין ואת האנושות רק כדי לעבוד אותי





" [אלדריית: להכיר אותו לפי אותותיו, שמותיו, תכונותיו, גדולתו, מלכותו ושלמותו, ושהוא הבורא, השולט, האדון הגדול, הבורא של היצורים הללו, והבעלים של כל הברואים. , ואינו מוציא דבר. של פולחן לכל אחד אח





הפולחן שבשבילו ברא אלוהים את הבריאה וברא אותם כדי להשיגה הוא: שם כולל לכל מה שאלוהים אוהב ומרוצה ממנו; מדברים ומעשים, כלפי חוץ ובפנים, והפולחן להם הוא מה שבלב; כגון תקווה, פחד, תשובה, הסתמכות וכדומה, לרבות מה שבלשון;





 כגון זכירת ה' - הקב"ה - ואמירת הקוראן, צוות מה נכון ואיסור מה לא נכון, וכל צליל האומר שה' אוהב, לרבות מה שיש באיברים; מתוך עשיית מעשי ציות, עשיית פעולות פולחן, ומילוי פעולות הפולחן שציווה ה' - יתברך וברוך הוא - את עבדיו לעשות, וקרא להם לעשותם, וכשם שהפולחן - עובדי ה' - כולל. מעשה המצווה, עוסק גם בהפקרת האסורים, בהשארת האסור והימנעות ממנו,





 והרחקה ממנו מהפולחן שציווה. אמר - עליו השלום וברכות ה' -: ((חלק מטוב האיסלם של אדם הוא עזיבתו את מה שאינו נוגע לו)), ובחדית אמר - עליו השלום -: ((ה) נואף אינו נואף כשהוא מאמין, וכן אינו נואף כשהוא מאמין. הגנב גונב כשהוא גונב בעודו מאמין, ואינו שותה אלכוהול כשהוא שותה אותו כשהוא מאמין. ”





הפולחן אינו מקובל על ידי ה' מהמתפלל אלא אם כן הוא מקים אותו בשני תנאים גדולים ושני יסודות מוצקים; כנות לאלוהות, והמשך לשליח, כמו שאמר הקב"ה - יתברך וברוך הוא: "אז כל המקווה לפגישה עם אדוניו, יעשה מעשה ישר ואל יתחבר עם המשרתים. " ובחדית' קודסי אומר אלוהים, המרומם והמלכותי: ((אני הראוי ביותר לשותפים בפוליתאיזם. מי שעושה מעשה שבו הוא קישר איתי אחרים, אעזוב אותו ואת הפוליתאיזם שלו)) ...הגדול - ברכת ה' ושלום עליו





- והפולחן שאינו מתיישב עם הנחיית הנביא - תפילת ה' ושלום עליו - מוחזר לבעליו אינו מקובל עליו, וב"ה. שני סחיות שהנביא - עליו ה' תפילת ה' ושלום - אמר: ((כל העושה מעשה שאינו לפי ציווינו, הוא נדחה) ויאמר ה' - העליון: "כדי שיבחן. מי מכם הכי טוב במעשה" [חו"ד ז]. אם המעשה כן ולא נכון לא יתקבל ואם נכון ולא כן לא יתקבל. ננה".





הפולחן הוא מסוגים רבים וסוגים רבים שהתבארו בספר ה' ובסונה של שליח ה' - תפילת ה' ושלום עליו - והגדולים בפולחן והגבוהים במעמדם הם חמשת היסודות של האסלאם הנאמרים באמירת הנביא - עליו יהי רצון תפילות ה' ושלום: (האסלאם בנוי על חמש; העדות שאין אל מלבד אלוהים). וכי מוחמד הוא שליח ה', המקים את התפילה, מתן זקאט, צום רמדאן ועולה לרגל לבית האלוהים הקדוש.) מוסכם





ואז, כל פעולת פולחן שבאמצעותה מתקרב העובד לאלוהים; מתוך תפילה, צום, עלייה לרגל וכדומה, יש להתבסס על שלושת עמודי הלב הגדולים שהם אהבת ה', תקוות שכרו ופחד עונשו. אהבה, תקווה ופחד, אנו עובדים את ה' מתוך אהבת ה' ומקווים לשכרו ופחדו מעונשו. - הכול יכול -:) אלו הטוענים שהם חפצים באדונם פירושו המוקדם ביותר ורחמים, תקווה ופחד שה העונש היה ייסורי אדונכם, שימו לב (אלישרא:].





משרתים ועובדי העולם הבא וההולכים בהנאת ה' - יתברך וברוך הוא - נמצאים במציאות במסלול מירוצים, ובשדה תחרות, ועל כך אמר עליו השלום: ((( (אלמקרון ה' הרבה וזיכרונות)) פועלי הבא ומארגני עבודת ה' נמצאים בעובדה שהם חיים את החיים האלה בשדה גזע, ובשדה העומס, אמר ה' - הקב"ה -:) הם היו. זריזים במעשים טובים וקוראים לנו תקווה ופחד, והם היו עבורנו חוטאים ([אל-אנביה': והוא, העליון, אמר: "אלה ממהרים לעשות מעשים טובים, והם מחזיקים מעמד. ” [אל-מומינון: והפסוקים במשמעות זו רבים, רבים.





מאמינים שותפים: יראת אלוהים הכל יכול, כי מי שירא אלוהים יגן עליו וידריך אותו למיטב ענייניו הדתיים והעולמיים.





עבדי אללה: מציאת הבריאה בכוונה, ותכלית יצירת אלתגלין ידיעת אלוהים, ופולחן, וידע מנחה של דברי אלוהים -טפארק והכל יכול: (אלוהים אשר ברא שבעה רקיעים ואת הארץ כמו יורד הסדר ביניהם לדעת כי אלוהים על כל הדברים וכי אלוהים לקח בידיעת הכל) [אלטלק: יב], והראיה לעבודה היא דברי אלוהים הכל יכול: (ולא בראתי את הג'ין ואת האנושות אלא שיעבדו לי) [אלדריית].





אלוהים הכל יכול ברא את שני הדברים כבדי המשקל כדי להכיר אותו לפי אותותיו, שמותיו, תכונותיו, גדולתו, מלכותו ושלמותו, ושהוא הבורא, השולט, האדון הגדול, בורא היצורים הללו, והבעלים של כל הברואים. תהילה לו, בציות, אין סוגדים לאיש מלבד אלוהים, ושום דבר של פולחן אינו מוציא על אף אחד מלבדו.





עובדי ה': הפולחן שלשמה ברא אלוהים את הנבראים, וברא אותם כדי להשיגו, הוא שם כולל לכל מה שאלוהים אוהב ומרוצה ממנו מבחינת המילים, המעשים החיצוניים והפנימיים.





הפולחן כולל את מה שיש בלב, כגון תקווה, פחד, חרטה, הסתמכות ודברים אחרים. לרבות מה שנעשה על ידי הלשון, כגון זכירת ה' - הנעלה והעליון - וקריאת הקוראן, צוות מה נכון ואוסר על רע, וכל צליל האומר שה' אוהב; לרבות מה שיש באיברים, כגון עשיית פעולות ציות, ביצוע פעולות פולחן ומילוי פעולות פולחן שהקב"ה הקדוש ברוך הוא ציווה על עבדיו וקרא להם לעשות.





כשם שהפולחן - עובדי ה' - עוסק במעשה המצוות, הוא עוסק גם בהפקרת האסורים, בהשארת האסורים, בהימנעותם ובהתרחקותם מהפולחן שציווה ה' יתברך ועליון. עבדיו לעשות; לכן הוא, יהי רצון ושלום ה', אמר: "מטובו של האסלאם של אדם הוא עוזב את מה שלא נוגע לו." הוא שותה אותו בעודו מאמין".





עובדי אלוהים: הפולחן אינו מתקבל על ידי אלוהים מהמתפלל, אלא אם כן הוא מקים אותו בשני תנאים גדולים, ושני יסודות מוצקים: דבקות באלוהות, ומעקב אחרי השליח האציל; כמו שאמר ה' - יתברך ועליון: (ולכן כל המקווה לפגישה עם אדוניו, יעשה עבודת צדק ולא יתחבר לעבודת אדוניו) [אלרחב:].





והקב"ה אינו מקבל פולחן מהעובד אם זה לא רק בשבילו, ובחדית האלוקי אומר הקב"ה: "אני הנדיב מבין השותפים לפוליתאיזם. סגידה אם זה לא בהסכמה בהדרכתו של הקב"ה. הנביא האציל, וגישתו של השליח הגדול, תפילת ה' ושלום עליו, והפולחן שאינו עולה בקנה אחד עם הדרכת הנביא - יהי רצון ה' ושלום עליו - נדחה על ידי בעליו. , אינו מקובל עליו, ובשני הסחיות, שהנביא - עליו ה' ושלום - אמר "כל העושה מעשה שאינו לפי ציווינו, יידחה".





והקב"ה אומר: (כדי שיבחן מי מכם הוא הטוב ביותר במעשה) אלפודייל בן איאד - ירחם הקב"ה עליו - אמר בעניין פירוש הפסוק הזה: הכי כנה והכי. נכון ממנו, שנאמר: הו אבו עלי, ומה הכי כן והכי נכון? אמר: אם הפעולה טהורה ואינה נכונה, לא תתקבל, ואם היא נכונה ולא כנה, לא תתקבל.





עובדי אלוהים: הפולחן הוא מסוגים רבים, וסוגים רבים, אשר מוסברים בספר אלוהים ובסונה של שליח אלוהים - יהי רצון תפילות ה' ושלום עליו -.





והפולחן הגדול בפרשה, והגבוהה במקומו, הם חמשת יסודות האסלאם, המתבארים בדברי הנביא - יהי רצון ושלום ה': "האסלאם בנוי על חמישה: מעיד כי אין אלוהים מלבד אלוהים ומוחמד הוא שליח אלוהים, מקים תפילה, משלם זקאט, צום רמדאן ועולה לרגל לבית האלוהים." חראם." הסכים.





עובדי אלוהים: יתרה מכך, כל מעשה פולחן שבאמצעותו מתקרב העובד לאלוהים, כגון תפילה, צום, חג'ג' ודברים אחרים, חייב להתבסס על שלושה עמודים גדולים של הלב: דהיינו, אהבת האל, התקווה. משכרו, ויראת עונשו; כל פולחן שאנו מבצעים, וכל ציות שאנו מתקרבים לאלוהים, חייבים להתבסס על שלושת עמודי התווך הללו: אהבה, תקווה ופחד.





אנו עובדים את הקב"ה מתוך אהבה לאלוהים, מקווים לשכרו ויראת עונשו. אנו מתפללים מתוך אהבת הקב"ה, מקווים לשכרו, ויראת עונשו; אהבה מהירה לה' ותקווה לשכר וליראת עונש, וכן בכל מעשה הפולחן, ובכל מעשה הפולחן, וזהו ה' הקב"ה בדברו: (הטוענים שהם חפצים לאדונם). פירוש מה המוקדם ובקש רחמים ויראת עונשו אם עונש אדונך היה כשגוי) [ישרא :57].





עובדי ה': המתפללים, פועלי החיים שלאחר המוות, וההולכים בהנאת ה', הקדוש ברוך הוא והמרומם, נמצאים למעשה במסלול מירוצים, ובתחום תחרות; לכן הוא, יהי רצון ושלום ה', אמר: "קדמו להם היחודים", אמרו: מה הם היחידים, שליח ה'? הוא אמר: "אלה שזוכרים את אללה הרבה, והנשים שזוכרות."





אז אלו הפועלים למען העולם הבא, ואלו העובדים את ה', חיים למעשה את חיי העולם הללו בזירת המרוצים, ובזירת המהירות. - הקדוש ברוך הוא ורומם -: (הם ממהרים למעשים טובים, ו הם מתמשכים עליהם) [על מינון: והפסוקים במשמעות זה רבים ורבים.





 





עבדי אלוהים: ומי שפועל למען החיים שלאחר המוות בשקידה בעבודת ה', שואף להתקרב אל ה' במה שאלוהים אוהב ומרוצה ממנו ממעשים טובים ודברים בריאים; הוא זוכה לרווחים גדולים, לרווחים גדולים ולתוצאות פוריות גדולות בעולם הזה ובעולם הבא, וזה מחסדי ה' – הקב”ה והמרומם – על עבדיו הנאמנים, על מפלגתו הישר ועל חבריו הקרובים.





פירות הפולחן והציות הם רבים וארוכים לספור, וצריך הרבה זמן למנותם, והקב"ה אומר: (כל העושה צדקה, זכר או נקבה, בזמן שהוא מאמין, כך וכך.



Recent Posts

סיפורו של הנביא הגדול ...

סיפורו של הנביא הגדול ישוע המשיח, בנה של מרים, הועלה לגן עדן וניצל מפגיעה

סגידה לאלוהים ולדברים ...

סגידה לאלוהים ולדברים שצריכים להיעשות

הזכויות של מוסלמי על ...

הזכויות של מוסלמי על פני מוסלמי הן שש